lunedì 7 ottobre 2013

aritmetica sclavilor

cum sa le spun altfel acelor calcule pe care le faceam si-n somn pe la turci ? timp de trei ani aproape toti eram obsedati de cuantumul sumei de la sfarsitul celor 52 zile de viza.cu saritul din viza e o alta lunga si trista poveste,eu cel putin am facut o saritura olimpica de tre ani.cu inconstienta aproape, am contribuit la dezintegrarea propriei familii,singura consolare fiind ca nu sunt unicul.dar pentru a scapa de suparare sa va dau medalia pe fata si revers.
1
un turc,yusuf yuscel,si-a pus pe cap o colivie pentru a nu-si putea saruta nevasta.bine ca nu si-a pus-o in alta parte... oare ?
2

regasire imposibila

un barbat face un denunt la politie ca si-a pierdut nevasta.dupa o saptamana primeste un telefon.
-- am gasit in sfarsit sotia dvs.
--bine,si ce-a zis ?
--nimic,nici macar n-a deschis gura.
--atunci nu cred ca-i sotia mea.
                                                                                                                                                                           



Nessun commento:

Posta un commento