martedì 21 gennaio 2014

Epitafomania

La intrarea intr-un spital se putea citi -'' Consiliul de administratie a decis ca fondurile primite de la guvern sa fie investite pentru a construi o noua sala operatorie si o spatioasa morga''( n.a.-- ptr. a fi ultracontemporan as fi adaugat - aici sunt banii dumneavoastra ! ).Daca tot veni vorba de morga,stim cu totii ca tot ce iese de acolo ajunge la cimitir,in paradisul epitafelor. Pe o cruce se putea citi -- ''Aici odihneste E.N. mort in ziua cand a venit pe lume'' ( ce ghinion ! daca ar fi stiut amana evenimentul cu o zi ).M-am gandit, cu strangere de suflet, ce-as lasa scris pe crucea mea -- Aici odihneste V.G. dupa ce a strabatut un imens pustiu - propria viata.Dar mai bine nu ma  gandesc la asa ceva,precum Strul.care intrebat de Itic - ''Da cum bre' de nu te-am vazut la nici o inmormantare pana acum,nici macar la taica-tu'? - ''Niciodata n-ai sa ma vezi bre'...decat la a mea...ca n-am ce ma face...nu pot lipsi de la un eveniment care ma priveste personal.''

Nessun commento:

Posta un commento