sabato 12 aprile 2014

MĂRUNȚIȘUL FLORARULUI

De Florii ar trebui să ne zîmbească inima fără ajutorul comicității diurne,terestre.Bucuria de a trăi ar trebui să ne-o provoace.Dar cum să mă bucur din moment ce am senzația că uneori trăiesc degeaba?Eu port un nume de floare și ar trebui să fiu flatat de inspirația mamei de acum 50 de ani.Îi mulțumesc pe această cale pentru numele pe care mi l-a dat.Cuvîntul ''floare''provine din nominativul indoeuropean ''flo'',grecizat Floe(zeița florilor),latinizat Flores iar autohton Floarea,Florin.Numele meu,tradus apocrif din latină,ar însemna ''ore de viață''.După nume ar trebui să am o propensiune către detalii,amănunte,fleacuri,dar eu trăiesc la polul opus al semanticii sale.Îmi plac semnificațiile profunde de la baza adevărului.$$ Un domn se oprește la o florărie cu livrări la domiciliu.''Un crin,vă rog''.''Păi,domnu',numai un crin?''.''Ce vreți?!Sunt un tip care vorbește foarte puțin.Soacră-mea va înțelege.''
 

Nessun commento:

Posta un commento