mercoledì 30 aprile 2014

PUNCTUALITATEA MORȚII

Doar de un singur om am auzit să învie,yoghinul indian - Tahra.A murit 2o de min apoi a revenit la viață.De menționat că și-a întrerupt doar activitatea inimii.Creierul a continuat să trăiască.Eu nu mă gîndesc la moarte decît 24 din 24 de ore.Asta în timp ce trebăluiesc acasă prin curte și ... prin suflet,cea mai interioară curte a mea.Exemplul lui Tahra e o iluzie metafizică care nu face prozeliți.Pentru mine moartea va fi o a doua mireasă.Dacă pe prima am pierdut-o,pe a doua nu o voi pierde sută la sută.Apropo de punctualitate.Petrișor a întîrziat la școală.Profesorul îl admonestează-''Mereu întîrzii Petrișor.Unde ai stat pînă acum?''.Petrișor se uită la ceasul de perete din clasă și răspunde - ''Ceasul nostru nu merge bine.Cel de pe clopotnița bisericii a bătut de două ori ora unu...l-am auzit eu''.

Nessun commento:

Posta un commento