sabato 24 maggio 2014

CAZONE

Un proaspăt recrut se uita fix la un caporal.Acesta observă și-l chemă la ordin.''Soldat,de ce mă privești așa insistent?''.''Am rămas pe gînduri că dumneavoastră sînteți un caporal și nu un om ca noi.Ce păcat!''.''Ai înnebunit?Dar cine spune că nu sînt om?''.''Sergentul...pentru că la formarea gărzii strigă mereu - 6 oameni si-un caporal la mine''.&Eu am o experiență curioasă în domeniul militar.Am pus uniforma pe mine la 15 ani,reușind la examenul de admitere în Liceul Militar ''Ștefan cel Mare'' din Cîmpulung Moldovenesc(al 27-lea pe listă) dar pe care am fost nevoit să-l părăsec după patru ani neîmpliniți din pricina unei nunți ceangăești și a unei mantale de ploaie uitată la întoarcere într-un autobuz.Am avut și o cireașă pe tort - ''Rotondele literare'' incognito,unde ne exprimam liberi gîndurile,ceea ce contravenea regulamentelor militare.Acum îmi vine un zîmbet amar pe gură de la atîta naivitate.

Nessun commento:

Posta un commento