lunedì 26 maggio 2014

NEVINOVAȚII

Ferească-mă cel de sus de mine însumi că de tribunal mă feresc eu!Așa mă rog,ca un om pățit ce sunt,de fiecare dată cînd văd oameni îmbrăcați în togă neagră.Dar asta e o altă tristă poveste.Acolo,mai toți pîrîții pledează nevinovați ori cad în ridicol,precum în acest caz. ...judecătorul întreabă-''Sunteți acuzat că l-ați aruncat pe vecinul dumneavoastră în rîu''.''Domnule judecător,vă jur că am făcut exact ceea ce el mi-a cerut cînd am început a ne certa pe mijlocul punții.Eu l-am prins de guler să nu cadă în apă iar el a început să țipe ''lasă-mă!lasă-mă!și eu așa am făcut,l-am lăsat''.La modul serios însă,vă pot spune că îmi place mult un poem al poetului Daniel Corbu intitulat ''Naștere vinovată''.Dar asta îngroașă gluma.Devine tragică și nu mai am timp de lacrimi.Nici măcar pentru mine însumi.Vinovat că nu mi-am găsit fericirea.Ori nevinovatul?

Nessun commento:

Posta un commento