mercoledì 24 settembre 2014

DEDESUPTUL UNEI IMPRESII

Ca un bun provincial ce sunt,am participat cu multă precauție la un eveniment care-i comun de secole în Europa - ziua unei localități,în cazul meu,Ziua comunei Răucești-Neamț.Mi-am pus în mod firesc întrebarea dacă a fost diferită de ce-am văzut la aceleași tipuri de evenimente în Italia.Deși are specificul ei nu a fost diferită cu nimic prin organizare și program.Programul artistic la înălțime,și la propriu și la figurat.Focurile de artificii,nelipsiții mici ''asortați'' cu bere,cozeriile cu cei reîntorși pe plaiul natal,expoziția cu fotografii de epocă etc. au creat o atmosferă unică în fostul Borcilești.Singurul lucru care nu mi-a plăcut a fost sentimentul meu de inutilitate la fericirea aniversară.Nu mi-am văzut cartea de poeme în vitrină.Va fi la anul...și la mulți ani!

Nessun commento:

Posta un commento