domenica 28 settembre 2014

VIS CU PITICI

De la o anumită vîrstă visele ne cam ocolesc.Vorbesc de visele adevărate,de cele care nu ne părăsesc niciodată.Idealul de a fi fericit e unul dintre acestea.Am îmbătrînit căutînd un spațiu al fericirii.Locul ei pare a fi în grădina sufletului,dar,din păcate dacă nu o îngrijim o năpădesc buruienile,indiferențele și mediocritatea.Să mă ferescă D-zeu de nepăsarea de mine însumi și de semenii mei!Deoarece somnul cu vise nu-i interzis,precum nici desconspirarea acestuia,vă spun că am visat niște pitici alergînd către mine cu baloane în mîini.La un moment dat baloanele au inceput a se sparge cu zgomote scurte...poc!poc! și m-am trezit.Era ora trei și un sfert din noapte iar din nucul din fața ferestrei cadeau nucile scuturate de vînt.

Nessun commento:

Posta un commento