martedì 11 novembre 2014

URMAȘII LUI BAHUS

Aproape mi-e rușine că am împlinit azi 50 de ani.Visam a scrie o capodoperă și nu am reușit decît a murdări vreo optsute de pagini cu impresii despre mizeriile zilnice vreme de peste douăzeci de ani.Cineva îmi spunea că esențele se păstrează în sticluțe mici.De acord,însă esențele mistuie pe cel nepregătit cu duhul.Arta de a descrie interiorul bîntuit cu și de nimicuri nu o are oricine.Mai bine îl trăiesc fară a mă sofistica.Tot acolo ajung.Beția diversificată a iluziilor de orice fel mă încîntă cînd mă uit la alții.Privirea către mine însumi o amîn mereu cu o zi.Poate prind și eu,ca o ironie.suta de ani(dacă nu...suta de grame bahică).& Un doctor îi recomandă unui pacient vîrstnic - ''Dragă d-le,trebuie să lăsați băutura dacă vreți a trăi mai mult''.''Nu știu dacă aveți dreptate doctore...eu am băut mereu și am ajuns la 70 de ani''.''De acord,însă dacă nu ați fi băut deloc,acum ați fi avut 90 de ani''.&&&(La mulți ani fără grame!(Citiți - fără greutăți...din partea mea).

Nessun commento:

Posta un commento