venerdì 20 giugno 2014

(NE)AȘTEPTĂRILE

La stația CFR ... se anunță că acceleratul de București va avea o întîrziere de 70 de min.După 10 min. un alt anunț,trenul va întîrzia 90 de minute.Cei din sala de așteptare clocoteau de furie,numai un domn stătea impasibil abordînd o liniște olimpiană.La un moment dat vecinul de bancă îl întrebă-''D-le,dar pe dvs. nu vă enervează această întîrziere?''.''Nici vorbă.Îmi aștept soția...sînt obișnuit cu întîrzierile''.& O blondă pieptoasă și vampantă îi spune unui celebru romancier în timp ce-i lua un autograf.''Vai,maestre,noi doi ne-am potrivi de minune ca soți''.''Cum?''.''Gîndiți-vă ce copii am avea...cu frumusețea mea și cu inteligența dvs...''.''Poate fi adevărat,dar mă întreb-dacă va fi invers?...cu frumusețea mea și inteligența dumneavoastră''.

Nessun commento:

Posta un commento