giovedì 6 febbraio 2014

CHESTIUNI DE NOROC

Nu cred in noroc,mai precis in jocurile de noroc.Cand vad ce sume sunt puse in joc, ma apuca somnambulismul.Unii isi idolatrizeaza feelingul,joaca si nu mai ajung cu banii acasa.Iluziile nu tin de foame.Am pacatuit si eu o vreme cochetand cu aceasta iluzie,dar,m-am lecuit.Ma uit la tv. cum castiga altii.Dar mai bine va spun una - ''Ai auzit ce noroc a dat peste Gogu?''.''Nu,ce anume?''.''O bufnitura cu masina si ''pac'' a ramas fara viata.''Si asta numesti tu noroc?''.''Cum sa nu, daca avea o asigurare de un milion''.Eu, cel putin pana acum, am fost lipsit de noroc.Dar nu un invins.Colegii de liceu ma porecleau ''Mos Ghinion''.Si ce daca!Viata va avea o recompensa si ptr. mine.Ori credeti ca respir degeaba?.Noroc!

Nessun commento:

Posta un commento