lunedì 3 febbraio 2014

PROBE

1.Patronul unui prosper restaurant mai avea nevoie de personal necalificat la bucatarie,indeosebi la debarasat si spalat vesela.Unul din aspirantii la post fu intrebat -''Unde ai mai lucrat inainte?''.''In Italia doi ani''.''Bravo,...chiar?Spune-mi,te rog,farfuriile din Italia seamana cu ale noastre?''.''Da ,sunt absolut identice,se sparg la fel''.2.O femeie de serviciu la un hotel,facand curatenie printr-o camera ,gaseste un portmoneu plin cu bani.Da fuga la patron - ''Uitati-va ce-am gasit!''.''Bravo,te admir pentu corectitudine, dar sa stii ca eu l-am pus acolo,sa te verific.''Exact la asta m-am gandit si eu''raspunse proaspatul angajat.3.In toiul unei ierni grele ( ca pe la noi acum ) sotul vine de la cumparaturi cu patru sobe electrice.Sotia mai-mai sa innebuneasca - ''Gogule,cum o sa mai platim factura la electricitate,o soba nu era deajuns ?''.''Fii calma draga.Le-am cumparat de acolo unde scria - CU SOBELE NOASTRE ECONOMISITI JUMATATE DIN CONSUM''.''Si ce-i cu asta?''.''Pai cu patru o economisim pe toata.''4.Acum,aici la Verona ploua si ma napadesc sentimente bacoviene.Sunt pus la proba de propria singuratate.Tac si scriu.''Chestii'' de bucatarie...d-lor~!

Nessun commento:

Posta un commento