venerdì 7 febbraio 2014

SCRISOARE INCHISA

Dragele mele resturi de familie,sa stiti ca eu sunt bine.Dorm trei ore pe noapte - restul e coplesit de veghea unor amintiri foarte intime(sic!).Ma antrenez incontinuu.Fac mici maratoane in apartament pe bicicleta medicinala,imi iau tensiunea de trei ori pe zi si ma gandesc la voi ca la nemurirea sufletului.De asemeni ma cantaresc zilnic.Azi am 68,3 kg. iar ieri am avut 68,4 kg.Dupa cum observati slabesc de dorul vostru.Noroc ca am divortat.E o reteta sigura pentru cura de slabire.V-am scris aceste randuri sub forma unei scrisori deschise (pardon,inchise!) dar puteam scrie si o telegrama -''pierdut trenul.plec maine dimineata.ora aceeasi.sotul.''.Sotia raspunde''pleaca mai devreme.daca pleci la aceeasi ora pierzi trenul''.


Nessun commento:

Posta un commento