giovedì 1 settembre 2011

noua realitate

Ieri am tras o fuga pìna-n Latina neomussoliniana. Ca de obicei m-am ìntìlnit cu genialul Despot : " Ba, am ramas fara vecini "  " de ce ? " " i-au arestat aseara ìn scalo...cica erau morti de beti si au facut mumie un indian...l-au ìnfasurat c-un scotch de o banca si...au vrut sa-i dea foc...au gasit alaturi o sticla de motorina "  " pleaca bà d-aci...ce sa aiba romanii cu indienii ? cred ca e o confuzie...rasistii astia de italieni, pustanii de pe scootere pot face asa ceva...am patit-o si eu vara trecuta...am luat o casca pe spinare...gratis...au scris pe caldarìm ìn parcare - morte ai romeni - asa ca ce ti-i roman ce ti-i indian, e o tinta comuna". Conversatia a ramas suspendata pentru ca a aparut nu stiu de unde Sobolanu'. " Asta noua realitate, nu aceea de care vorbea Eco la Milanesiana. Si ìnca una foarte ultra-mega-para filozofica, cu Aristotel si Einstein ìn bucataria lui Nietsche...aminteste-ti ìnainte de a-ti da foc cineva : nu exista fapte ci numai interpretari...si iute asa vei arde ca o interpretare a propriei realitati, ìn numele adevarului nou constituit cu scooterul si cu casca..". Despot s-a ìnfierbìntat si s-a urcat de-a dreptul pe banca ( eram ìn parc ) declamind  : " realitatea nu e ìn creierul meu si contine fapte care exprima o mare minciuna " ! Niste italieni l-au privit de-a-ndoaselea : " che pazzo" ! El : "da-i ìn ma-sa ! ".

Nessun commento:

Posta un commento