venerdì 7 ottobre 2011

happy funeral

 Unchiul Jan a murit în aceeași zi cu Steve Jobs. Mai corect politic, nu a murit ci a devenit un viu divers. Testamentul lui Jan e un scurt circuit în creștinătate. A vrut un happy funeral. Vexație, de unde știe el de happy funeral ? A făcut numai 4 clase primare. Sicriul vrea să-i stea 24 de ore în barul lui Toni, pe masa lui preferată ; să se bea șampanie, janwisky și toți să-l vorbească de bine. În  mod " espre" , videopockerul să fie lăsat în priză. La următoarea dorință am rămas blackout : " vreau ca trupul să-mi fie cromat. Nu suport ideea că putrezesc". După ultima dorință am alergat pînă ne-am fiert picioarele. Nu am găsit pe nimeni care să cromeze cadavre. Așa că am găsit o soluție de compromis - antirugina, concentrat antiox 250 g. L-am spălat bine și i-am scris pe cruce " Rugina nu va atinge niciodată memoria noastră". Ca să o demonstrăm, vom pune certificatul de garanție pe mormînt.

Nessun commento:

Posta un commento