domenica 14 agosto 2011

ikebana pe-un dric

dupa transformarea scaunului ìn dric, cel de sus manipula adn-urile ; eu ìntre timp nu mai protejam pervazul ferestrei cu coatele ; urcam golgota cu spatele ; aflam singuratatea cifrei unu ; cum se muta pe viu nebunu' ; de of-uf, of-uf, de rut, vomitam tot produsul meu intern brut pe un scut echer ; norii stateau la rìnd sa intre pe cer ; ìn departare se auzera cìntecul de leagan al mortului ; sub mine zanganitul scrotului ; aveam un ciudat presentiment al absentei ; ce-ar fi daca la ìnmormìntarea mea nu vor veni oamenii care m-au iubit, ci obiectele pe care le-am atins cel mai mult ? ; ce-ar fi ìn spatele dricului meu ? ;  nimeni si nimic, doar dumnezeu ; urcam ca un alpinist pe un sceptru ; puneam urechea pe pamìnt din metru ìn metru ; faceam la gura spume de-o schioapa ; auzeam pe cineva plimbìndu-se nervos prin propria-mi groapa ; la ce sa m-astept ? ; florile, natura pe piept, tatuate-n 3D, ce-i drept !

Nessun commento:

Posta un commento