giovedì 11 agosto 2011

pauza hippy

ma cucule, stii la ce ma gìndii eu ? ; la ce ma, fire-ai al dragostei ? ; ca dintrodata n-o sa mai fie oameni si voi ramìne numai eu, asa cum ma vezi, asezat pe scaunul asta ; si ce-ai sa faci tu ma, cìnd ai sa te vezi singur pe lume ? ; am sa iau o bucata de lut si am sa suflu zi si noapte ìn ea, poate va iesi de acolo un om ; e prea ìn firea lucrurilor, eu stiu ce nu stii sa faci : nu stii sa faci zapada ; cum adica sa fac zapada !? cìnd m-am nascut eu zapada era facuta ; si ce daca, fa o alta zapada, una care sa iese din pamìnt precum iarba ; nu e ìn firea lucrurilor, nu stiu daca mieii vor paste zapada ; atunci fa o pauza hippy ; daaa...acolo e gradina unde cei multi alearga, unde halterofilul ridica de la sol laleaua neagra ; se cìstiga o gramada de bani, sume precise, mult mai mult decìt salariul tau cu tot cu vise ; e un sport frumos a ridica lalele de jos, forta sta ìn a recunoaste fragilitatea cu mult ìnainte de a te prinde moartea ; pe cer se arata un curcubeu de sìrma ghimpata ; semn rau, sa ne facem cruce, noi avem unde ne duce, dar ma ìntreb si eu : unde s-ar duce dumnezeu daca ìntr-o zi, parasindu-l inspiratia, s-ar hotarì sa-si paraseasca creatia ? ; hmmm

diavolul domestic


vreau sa fac cu ce am la ìndemìna un diavol ; nu-mi foloseste la nimic, dar vreau sa-l fac, sa-l tin ìn curte, asa, de urìtenie ; un diavol domestic, cuminte, din apa, foc, pacura, coada si coarne ; ce zici, doamne ? ; ìn iad la o cana cu smoala, sufletul meu, c-un pacat usor ca scuipatul ìntr-un izvor, ìmi ureaza vesnicie usoara si goala ; tac si beau linistit din cana cu smoala, nu ma uit ìn sus, sa nu ma fac de rusine ìn fata cosmosului ; m-am apucat de treaba ; cu ajutorul lui dumnezeu am facut un diavol domestic ; pentru om stim care e raiul, dar care poate fi raiul pentru un diavol ? ; niste furci   ìncurcate printre flori, un mic strand cu acid clorhidric, un pat ìn cuptorul cu microunde, un bec care sa dea ìntuneric ; vecinii s-au ìntrebat ce e cu iadul asta pe pamìnt ; usor fratilor, le-am spus, acesta nu e un iad ci un rai improvizat pentru diavolul meu domestic ; apropò, nu aveti pe acasa un scaun electric ? ; ìmi admirau creatura, evolutia ìntunericului ìntr-un spatiu ìnchis ; mai aruncau cìte-un cosmar prin curte ; pìna ìntr-o zi ; prea multa idila mi-am zis ; am prins diavolul, i-am dat un picior ìn fund, si piciorul mi-a ramas acolo.

....poeme de 8'5 pe Hyperliteratura ; publicate si pe FDL.ro...am deja o alta carte ìn bibilica

Nessun commento:

Posta un commento