sabato 13 agosto 2011

ìn genunchi pe o picatura de apa

ìn visul acvatic curg din pat, curg dulce, ma ìntind pe podele ; mama nu a apucat sa se culce, ma strìnge repede, ma pune ìntr-un vas si ma arunca printre florile adormite ; ciudata senzatie, sa fii dintrodata altceva, fara nici o explicatie, fara nici o vina, sa te ìnghita o radacina ; mama, stii matale, eu ìn stomac am petale !!! degeaba, mi-a spus mama, trebuie sa-ti curga ceva din ochi, cìnd nu merge treaba ; apoi, mi s-a aratat acest paradox : a exista fara corp ; a trai ca un ascet dezmembrat ; capul ìntr-o parte, mìinile ìntr-o parte, picioarele ìn alta parte ; sa nu fii unit niciodata ; totusi, sa ai constiinta ca esti undeva prin preajma, ca toate organele tale graviteaza ìn jurul ideii de a fi corp, ca lupti mereu pentru reìntregirea ta anatomica ; pìna la urma, reusesti a te naste de unul singur ; o nastere ìn sens invers, care lasa uterele ìn doliu ; se dovedeste a fi o mare dezamagire ; pentru ca trebuie sa mori zi de zi, secunda de secunda, nu mai ai timp sa traiesti, trebuie sa mori ìncontinuu ; cìt e de trist sa spui adio vietii care niciodata nu moare ! ; sa curgi spre moarte ca saliva din gura unui cìine, sarutìnd fiecare lucru cu mìna ; visul e pe sfìrsite, apa e pe sfìrsite ; stau ìn genunchi pe o picatura de apa.


In fotografia de mai sus eram la Tivoli, dupa ce am vizitat Villa D'Este, ìntr-un salon-restaurant-expozitie, nici eu n-am ìnteles bine, ìn care era expus acest tablou, al unui pictor chemat Armonia.Cìt costa ? 30 000 Euro.

Nessun commento:

Posta un commento