martedì 24 maggio 2011

EROZIUNEA OBRAZULUI

Fac parte din categoria celor care ìntorc si celalalt obraz.Rogersienii m-ar considera un permisiv.Un preot un bun crestin.Altii un bleg, un om lipsit de combatibilitate sau si mai grav un masochist imoral,o scuipatoare.Trebuie sa ma clarific.A ìntoarce si celalalt obraz e un gest stoic.O singura palma pe un obraz poate fi punitiv si acceptat ca atare, in mod constient,dar cìnd oferim si celalalt obraz semnalam o injustitie.Daca ìl ìntorci de mai multe ori ìsi pierde semnificatia,devine stereotip, degenereaza ìn palmuiala.Sa nu uitam ca este lovit chipul, care este acelasi cu al lui D-zeu. Deci, ìn mod indirect este palmuit si cel de sus.Nu mai stiu de cìte ori obrazul meu a horpait lacrimi.Lacrimile care provoaca eroziunea obrazului.Cìta injustitie am suportat cìta umilinta, neputinta, cìta durere ilimitata! Ma apuca patetismul.Am ajuns la concluzia ca azi a fi imoral e banal.E precum ai duce de mai multe ori un ulcior la apa si nu se ìntìmpla nimic, iar moralitatea e ca un melc pe calea ferata, nu poate deraia trenul.


Ultimul plìns e cel care
plìnge tote plìnsurile
care glorifica eroziunea obrazului
nu sìnt eu profetul care fierbe ìn lacrimi
nici cel care se crede fara pacat
care ìsi omoara timpul
adunìnd pietre pentru cei vinovati
sìnt un biet poet
cu niste vise obosite la marginea creierului
strivit de traficul ìn debandada al conceptelor
fericit numai atunci cìnd
nu-mi trece nimic prin cap
fericirea-aceasta floare rupta din nimic
descoperita numai pentru ca
nu s-a ìntìmplat niciodata sa miroase nimicul
ar fi fost a opta minune a lumii ca
D-zeu culegìnd-o sa se fi casatorit
cu o femeie de vìrsta lui
l-as fi iubit mai mult
as fi fost pe deplin fericit.


Blogism : Cineva mi-a spus sa nu mai ìntorc eu obrazul ca schimba el mìna.

Nessun commento:

Posta un commento