venerdì 13 maggio 2011

IMPROVIZAREA UNUI INFERN

    DIAVOLUL DOMESTIC

Vreau sa fac
din ce am la indemina
un diavol
nu-mi foloseste la nimic
dar vreau sa-l fac
sa-l tin in curte
asa,de urìtenie
un diavol domestic,cuminte
vreau sa-l fac si
nu am apa de ploaie cu foc
de vreo 4000 de ani
o flacaruie nu a curs pe pamint
in rest, praf
pacura,coada si coarne...
ei,ce zici doamne !

IMPROVIZAREA UNUI INFERN

Cu ajutorul lui dumnezeu
am facut un diavol
domestic
pentru om stim care poate fi raiul
dar care ar putea fi raiul pentru un diavol ?
daca tot il am pe lìnga casa
ca sa-i fie bine
ar trebui sa aiba si el un rai acolo
niste furci ìncurcate printre flori
un mic strand cu acid clorhidric
un pat ìn cuptorul cu microunde
un bec care sa dea ìntuneric
conditii emancipate
vecinii se vor ìntreba pentru ce
atìta harababura printre decibeli
ce e cu iadul asta pe pamìnt
usor fratilor,voi spune,
ceea ce vedeti voi nu e un iad
ci un rai improvizat
pentru diavolul meu domestic
apropò,nu aveti pe acasa
un scaun electric?

Nessun commento:

Posta un commento