venerdì 13 maggio 2011

FINIS

O SOLUTIE LA PROBLEMA CUNOASTERII

De cind eram mic mi se spunea ca
dumnezeu sta in cer
de aceea ma uit mereu in sus,il caut
fac mai mult zgomot decit
lumina cind iese dintr-un bec
il caut mereu
pe strada, prin parcuri,pe sub apa
il caut pina si-n buzunar
ca un lovit de o forma patologica a absentei
il caut peste tot,dar nu gasesc nimic
parca s-a asccuns in fundul universului
de aceeea imi retrag privirile,picioarele
din acest maraton
satul de tot si de toate,refuz cunoasterea
ma retrag in vespasiana si
fac  ceva ce dumnezeu a uitat sa faca
dupa ce si-a vazut lumea creata.


GINDUL CURENT.NIVELUL PRIAPIC

In comparatie cu viteza gindului
viteza luminii parca sta pe loc
pe traseu
viitorul meu se dezintegreaza
traiesc numai cu ce mai ramine din el
poate de aceea citeodata nu mi se mai intimpla nimic
nu mi se mai ridica nici macar nivelul politic
cred chiar ca viitorul meu
a fost deja trait
ca sint al nu stiu citelea care
trebuie sa-l traiesc
ca trebuie sa stau la rind
pentru a-mi trai viitorul
cine a spus "traieste-ti clipa"
nu a gresit
o traiesc frenetic,extaziat
ca o picatura de apa care
abia a scapat din desert.

Nessun commento:

Posta un commento