domenica 12 giugno 2011

CINE A FURAT UN QUARK ?

Astazi am fost la teatru.Prefer sa nu comentez totalul esec.Altceva ìnsa m-a lasat interzis.In piata Bologna-Roma, un tip aparent normal, a urlat scurt de doua ori si a strigat : " Chi mi ha rubato quarko ?"( Cine mi-a furat quarkul ? ). Trecatorii, un grup de turisti de vìrsta a patra ,obezi si aproape dezbacrati, l-au privit cu dezinteres si si-au continuat tìrìiala slapilor.Eu mi-am vazut linistit de ziarul meu, pe o banca.Dupa cìteva momente din nou doua urlete si " Chi mi ha rubato quarko ?".De data asta s-a auzit din spatele unei cabine care facea fotografii la minut.E un descreirat, mi-am zis, si am vazut din nou cum toti ìntorceau capul, ìl priveau o secunda si plecau mai departe.Nu a mai durat mult si din spatele unui panou publicitar iarasi urletele si  ìntrebarea extraterestra.Ce putea exprima o asemenea ìntrebare; furie, ura, durere, alienare ? Nu stiu, am hotarìt, e un nebun.M-am ridicat si am trecut strada.Din curiozitate a mai aruncat o privire sa vad unde se mai ascunde de asta data nebunul cu quarkul.Un autocar albastru zebrat a tras alaturi de el si dus a fost.Pe autocar scria imens TEATRO QUARK.
Ciudat, nu ! Adevaratul teatru l-am vazut in piata, pe strada, ìnainte de a intra ìn sala.

Nessun commento:

Posta un commento