sabato 11 giugno 2011

LADY GAGA

Asta vara cìnd aveam dificultati ìn a merge, ma foloseam de o cìrja pe care, ìn mod provocator am botezat-o lady gaga.Eu ìnsumi traiam o provocare, pentru ca asa cum eram eu atunci, devenisem un simbol al pierzaniei, toti ma priveau straniu, "ce a fost si ce a ajuns".Lady gaga, cìnd am primit-o cadou, avea o istorie.Era a unui polonez care acum 40 de ani a venit ìn pelerinaj la Vatican si pentru ca nepotul sau Cazimir  era mereu ìntr-o hipopotamie etilica, i-a daruit aceasta cìrja.Intr-o dimineta pe Cazimir l-au gasit mort, pe o banca, cu lady gaga alaturi.Ea a ramas la un prieten al defunctului,Iaroslaw, care vazìndu-ma cum merg mi-a daruit-o.In aceasta seara  vine la Roma adevarata Lady Gaga, diva, Germanotta pentru italieni.Imperdibila.Acum,dupa sase luni de fizioterapie pot sa merg.Voi merge la spectacolul Lady Gaga fara lady gaga mea.


Manuscrisul terminat la ìnceputul lui martie"Il diavolo domestico" a cìstigat selectia la Aletti Editore.Am semnat contractul editorial si am o senzatie de gol existential,de un adio de ceva intim si unic din care nu mai pot sa fac parte.Cartile au destinul lor.Asta iarna cìnd am scris-o, am gìndit-o ca o muscatura dintr-un fruct interzis.I-ar sta bine acest citat din Mark Twain : "Adam nu a muscat din mar pentru ca era frumos, din dragoste pentru el, ci pentru ca ìi era interzis.Greseala lui D-zeu a fost ca nu i-a interzis sarpelui, altfel ìl mìnca el".

Nessun commento:

Posta un commento