sabato 4 giugno 2011

PERLELE BUNULUI TATA

Un bun prieten al meu are o fata la vìrsta adulta a responsabilizarii familiale,pe pragul bisericii cum se spune.Preocupat mi-a povestit ca logodnicul progeniturii sale i-a cerut mìna la telefon. " dar nu e nici macar modern, mai bine facea o rapire din Serai, apartine altei culturi, e musulman si am o multime de prejudecati,astia fac din domiciliu un Guantanamo..".Eu ca un bun si echilibrat prieten l-am ascultat si brusc mi-am adus aminte ca ieri citeam intr-o revista ca ìn SUA cea mai citita carte este o culegere de texte de pe internet " Cìte prostii poate spune un tata ".Am intrat ìn expectativa,nu vroiam sa arunc perle pentru clasamentele cazzatelor.I -am spus ca e o chestie de alegere.Darwin a spus-o ìnaintea mea : " o femela ìsi alege masculul care ìl dezgusta cel mai putin. "Nu trebuie sa aiba frica de alegerea fetei.Stim ca dragostea e chioara si dupa cum spunea Isus "orbul nu poate calauzi orbul pentu ca se duc amìndoi ìn groapa ".Apoi am alunecat intr-un expozeu despre frica si prudenta.Prudenta e considerata o virtute, frica o slabiciune.Prudenta e semn de inteligenta: omul prudent, ìnainte de a actiona, examineaza situatia, reflecteaza, construieste ipoteze.Frica e o stare de suflet: e instinctiva, incontrolabila.Prudentul e demn de respect,fricosul e iritant.Totusi sìnt situatii cìnd amìndoi asteapta, pentru a lua o decizie,dupa cum se intelege, din motive total diferite.L-am sfatuit pe bunul meu prieten sa aiba ìncredere ìn instictul feminin.Fata lui nu e fricoasa ci lucida si constienta de importanta acestui mare eveniment din viata sa.Si ca sa-l descretesc un pic i-am spus o anecdota: un copil ìntreaba un tata "de ce se moare", acesta ìi raspunde " ìntreab-o pe mama ".Oare i-am sugerat ceva ?

Nessun commento:

Posta un commento