martedì 7 giugno 2011

TRASCENDENTA UNUI PLINS

Mama lui BORGES mai avea cìteva luni si ìmplinea centenarul.In fiecare dimineata cìnd se trezea ìncepea sa plìnga.Plìngea pentru ca ìnca mai traia.Credea cu putere ca D-zeu a uitat de ea.Cred ca vine o vreme cìnd viata se transforma ìntr-un blestem.Singura noasta aparare ìn fata insuportabilei asteptari a mortii sìnt lacrimile.Ele ne urca la cer.

Pentru E.Sabato viata e atit de scurta si meseria de a trai e atìt de dura, ìncìt pentru el, tocmai atunci cìnd ìncepi a o ìnvata, trebuie sa mori.

Eu nu am murit niciodata si nu am nici o amintire de cìnd m-am nascut.

In "comportamentului meu intr-o ispita" am vazut o gorgona care s-a dus la "coafor".Putea sa se duca si la "coa4".Saracii academicieni ! Nu stiau ca de mìine ma duc la biserica. Pentru ca, biserica nu permite nimic si iarta totul iar lumea permite totul si nu iarta nimic.

Nessun commento:

Posta un commento