lunedì 18 luglio 2011

ANONIMATUL SINELUI.

(din FERFIN ) In fiecare zi ma certam cu mine ìnsumi.Cum a fost posibil, cum a fost posibil, cum a fost posibil ?
Sinele era vinovat.Am trait ìngropat.In greseala.In greseala.In greseala.Ma hraneam cu aceaste obsesii.Pìna ìntr-o luni.Desi nu ma asteptam la nici o vizita spectaculoasa, stiindu-i pe toti legati cu frìnghii nevazute de "gainusile" lor ìn Goretti, m-am trezit cu genialul Dan Despot ìn usa salonului.La prima ora.In loc de salut "Stii ca eu am o pasiune pentru imposibil.Te-am gasit...buna !".Il simteam magnific, puternic, determinat.Avea sub brat o carte, doua caiete si ìn mìna dreapta un set de pixuri.M-a citit repede."Te vad pierdut.Stii cìnd cineva e puternic ? Cìnd greseala nu e numai o greseala, ci o informatie.Te anunta ce sa faci mai departe".Am tacut, ca de obicei, si dupa ce a pus caitele pe noptiera a continuat : "Daca vrei sa nenorocesti un cretin, da-i informatii ".Am vazut titlul cartii : "Norocul nu exista"  de Mario Calabresi."Tu pìna acum nu ai stiut ce-i cu tine.Nu te-ai cunoscut.Sinele tau ti-a fost anonim.Lady Gaga ( asa ìi spunea el cìrjei mele mereu agatata de scaunul  cu rotile ) nu te poate consola.Egoismul tau n-a facut treaba".O rafala de nuuri care ìmi lustruiau pavilioanele.Nu a stat mult.Venea vizita.Mi-a mai aruncat o privire indulgenta si din tocul usii mi-a spus : "Daca vrei sa devii filozof, ìncepe prin a merge ìncet, dar foarte ìncet, sa nu-ti hurduci gìndirea..".

Nessun commento:

Posta un commento