giovedì 21 luglio 2011

INTREBARI CARE UMILESC EFEMERUL

Acum o saptamìna mi s-a dat ca tema pentru acasa : "La piu bella giornata della mia vita ".Nu am putut fi sincer si de aceea am scris :  Ca sa fiu sincer cìnd cineva ma ìntreaba "Esti fericit ?" eu raspund, "Da, precum hipopotamii beat a lui Kerouac, care au ramasi vii ìn bazinele lor ìn timp ce gradina zoologica s-a facut scrum, stiut fiind ca apa nu arde".Dar cìnd ma ìntreaba cineva "Care a fost cea mai fericita zi din viata ta ?" , ma simt pierdut, dar ìmi revin repede si devin conventional raspunzìnd " Ziua cìnd am devenit martorul nasterii mele ". " Dar cum e posibil, nimeni nu poate avea amintiri de la propria nastere !"."Ei bine, eu am.Ziua cìnd, ca un dumnezeu pitic, am avut ìn mìini creatura mea, cartea de poezie, "Reguli de plutire ".In acea zi s-a nascut Viorel Grigoriu, a ìnceput un destin literar, ceva care transcende moartea mea fizica.Pentru a exprima o asemenea emotie devii un pic nebun.Iti vine sa saruti orice, pìna si propriile mìini.In acea zi nimic nu a putut fi neglijat. Pina si un tìntar asezat pe coperta deranja eternitatea.Asa mi se parea.Din acea zi, anonimatul sinelui nu a mai existat.Si ca sa va demonstrez ca pentru mine viata e un sir de incredibile coincidente, am primit cartea chiar de ziua ficei mele Octaviana - 28 august .Am pus cartea alaturi de celelalte carti pe care le citeam atunci si m-am considerat un cetatean a lumii zbuciumate, bogate si profunde a autorilor.Mi-am cautat un alt motto si m-am apucat de o alta normalitate : creatia continua...
TALEB : " Din timpul lui Platon, gìndirea occidentala, teoria cunoasterii a occidentului sìnt concentrate asupra notiunilor de adevarat sau fals.Astazi e timpul de a muta interesul nostru asupra dihotomiei robust - fragil, iar epistemologia sociala asupra foarte serioasei dihotomii credul - incredul ".
In ceea ce priveste cea mai fericita zi din viata mea un raspuns epocal mi-a dat Dan Despot : " Cea mai fericita zi din viata mea a fost cìnd am avut primul orgasm ìntr-o femeie." Sa fiu al naibii !

Nessun commento:

Posta un commento