domenica 17 luglio 2011

TRANZACTIA POETICA

M-am ìntìlnit cu genialul si necunoscutul poet Dan Despot. Mi-a propus o afacere : "Ba, eu cìnd citesc poeziile tale nu trebuie sa stau pe balcon.Ma arunc.Ale tale ar trebui sa le citesca soacra-mea si sefu', ca lui trebuie sa-i dau 20 de euro, iar lui soacra-mea nu i-as mai auzi gura.Ca sa scap de ultimele necazuri, eu iti propun o afacere.Tu scrii un poem dur si eu scriu unul ìn care fac misto de el.Iese o carte trasnet.O publicam in patru, cinci limbi, in 50 de mii de exemplare si ne mutam la Ibiza". Extrafazamagogic ! Am ramas din nou un om ìnconjurat de nimic.

OM INCONJURAT DE NIMIC


Deschid usa
intru ìn ceva gol
ceva care se umple numai cu mine
nu ma pot ìnvìrti nicicum
nu pot face nici o miscare, nici un gest
ma pot misca doar ìn mine ìnsumi
de aceea comit
o grozava foiala interioara
provoc o intensa emanatie de blesteme
ma murdaresc de singuratate
si trimit S.O.S.-uri la adresa fiintei
vad realmente cum viitorul
se prabuseste la picioarele mele
implorìndu-ma sa ramìn asa
un om ìnconjurat de nimic
bun de aratat multimilor
numai de sarbatori


Ultimele din Babel


Rosalia Lombardo, de ani - 2, moarta pe 6 decembrie 1920, este pìna ìn acest moment mumia cea mai bine conservata din lume.Un sicriu din sticla si otel saturat de azot, pentru a nimici microorganismele.Temperatura fixa - 20 grade, umiditate 65%.Imbalsata prin vointa tatalui, ìmbracata ìn blu, fundite blu, sosetute albe, sora Rosaliei, de ani 82, protesteza contra ordinului cappuccin Santa Maria della Pace care au conservat-o ìmpreuna cu alte 1852 de cadavre ( o extraordinara fresca a epocii ).Invoca dreptul la imagine, pentru ca fratii cappuccini au fotografiat-o si au facut-o "vedere". Beh !


George Soros la o cina cu Eric Hobsbawm, vorbind de Marx ar fi spus :"Acel om a descoperit acum 150 de ani ceva despre capitalism, despre care noi acum trebuie sa tinem seama".


Lenin : " E atìta libertate ìncìt trebuie sa o rationalizam".


Taleb : "A fi total liber nu ìnseamna numai a nu mai fi sclav ci a nu fi numai patron".

Nessun commento:

Posta un commento